torsdag 16 juni 2011

Angående Villaidyllens patetiska rasist-affischer.

Nu är de främlingsfientliga affischerna i Villaidyllen ÄNTLIGEN borttagna av någon vettig människa! På tiden. Kanske var det efter det uppdagats att Svenskarnas parti - förutom att tapetsera samhällen med sin propaganda - även planerar någon form av gratis SS-liknande sommarläger för barn som givetvis enbart går ut på att indoktrinera sina vidriga åsikter till lättmottagliga själar...

Skönt att de är väck. Och om de dyker upp igen så kommer jag DEFINITIVT att lägga kattbajs i deras brevlåda, var så säkra!
Vi behöver inte ännu fler sådana korkade åsikter spridda i en redan trasig värld. USCH för sådan idioti!

18 kommentarer:

  1. Du verkar vara en mycket viktig och meningsfull person.

    SvaraRadera
  2. Och du verkar vara en väldigt timid och blygsam person eftersom du väljer att lämna en falsk hemsideadress! Men det är helt ok! Här är alla välkomna ändå!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Så du anser att skadegörelse, är ett bra sätt, att visa att DU har en bättre ide än andra?

    Motivera dig tack

    http://allahuakbar.se/wordpress/2011/06/nazisternas-sommardodslager/

    SvaraRadera
  5. Hörrdu Maria.
    Du kanske inte skulle skryta om dina planerade "terrordåd" så öppet på nätet? Om nu grabben i källaren skulle få en present i brevlådan så är det inte så svårt att lista ut vem den kommer ifrån, eller hur? Att sen ta reda på var i Smedby du bor för att kunna göra en polisanmälan mot dig är ju en barnlek med tanke på hur mycket du avslöjar på din blogg.

    Sen har jag en fråga. Du verkar ju uppskatta både invandring och mångkultur. Varför har du bosatt dig i den delen av Smedby som du kallar "villaidyllen" och inte på andra sidan kläckebergavägen där det bor en långt större del invandrare. Varför vill du bo med alla tråkiga svenskar som du verkar hata?

    SvaraRadera
  6. När ni pratar om skadegörelse så är det ju å andra sidan lika mycket skadegörelse att tapetsera över välgörenhetsaffischer för klädinsamlingar, vilket ju skett.. Men strunt i det!
    Nej, det är så klart inte ok med skadegörelse men det är inte heller ok att kränka medmänniskor. Det är därför jag blir förbannad (och många andra med mig). Fast om ni läst lite här så borde ni förstå att jag inte menar allvar med allt jag skriver, så NEJ jag kommer inte lägga kattbajs i någons brevlåda, oroa er icke!
    Jag har dock inte rivit ner någon affisch, det får ni anklaga någon annan för! :) Kärlek.

    SvaraRadera
  7. Sedan förstår jag inte varför ni tror att jag HATAR svenskar? Jag är ju själv svensk. Min fästman är svensk. Jag hatar ingen. Inte er heller! Bara diskriminerande åsikter! Pöss.

    SvaraRadera
  8. Att klottra över afficher är också skadegörelse. Dessutom så skrev du i det här inlägget "Och om de dyker upp igen så kommer jag DEFINITIVT att lägga kattbajs i deras brevlåda, var så säkra!"
    Det tolkar jag och säkert polisen också som hot och trakasserier. Menar du att det bara var på skoj?

    Sen vill jag gärna att du svarar på frågan jag skrev innan också. Varför bor du i den delen av Smedby? Gillar du inte mångkulturen?

    SvaraRadera
  9. Vad exakt är diskriminerande?

    SvaraRadera
  10. Vad för "slagkraftigt" hade du kunnat skriva undrar jag?

    Din bästa idé verkar vara att spela jättehög musik. Kör på det!

    (Jag kunde inte signa in med FD eller disqus så det blev anonymt)

    SvaraRadera
  11. Vård eller massinvandring.

    Vilka är de kränkande emot? Invandrarna eller de som inte får rätt vård p.g.a bristande resurser?

    SvaraRadera
  12. Äsch, lägg ner nu! Den här argumentationen kommer inte att nå någonstans, varken från ert eller mitt håll! Jag lägger ändå bara upp inlägg som ni inte gillar, och då gör ni er själva en otjänst att hänga här. Vi säger så. Häppåer.

    SvaraRadera
  13. Så det du egentligen säger. Är att du inte kan eller vill försvara dina ideer, och det är vårt fel?

    SvaraRadera
  14. Kan du inte bara svara på min fråga, Maria? Om du gillar mångkultur så varför mor du i ett näst intill helvitt område? Vill du inte bo med en massa invandrare?

    SvaraRadera
  15. Det betyder att vi gör dig en otjänst genom att debattera med dig.

    Tydligen behövs det eftersom du inte vet vad du säger.

    SvaraRadera
  16. Det är ju tur att du kan styra en båt iaf "R"... Betyder inte mycket på det stora hela iaf.. Ni Nassar är såpass efter i evolutionen att ni inte mäktar att begripa att det är hur man är som människa som avgör ens värde inte hur man ser ut.
    Bleka människor utan egen kulturidentitet... det är bara dom som är rädda för andras..

    SvaraRadera
  17. Bästa anonym.

    Japp, jag kan köra båt. Inom mitt partis politik så är det sjöfartsfrågor som intresserar mig mest. Att jag arbetar för att förbättra villkoren för svenska sjömän(och kvinnor) är något jag verkligen brinner för. Det betyder något för mig och för många av mina medmänniskor. Tänk på det nästa gång du äter en banan eller dricker kaffe. De produkterna kom hit med hjälp av mig och mina kollegor inom sjöfarten.

    Du låter som en väldigt fördomsfull liten människa då du tror att vi sätter olika värde på folk bara för att vi erkänner att det faktiskt finns skillnader mellan människor.

    Vilka är det du menar inte skulle ha någon kulturidentitet? Och exakt vad menar du skulle göra dem rädda för andras?
    Att vilja bevara sin egen kultur åt eftervärlden är väl knappast fel?

    SvaraRadera
  18. Nä det är inte fel om man värdesätter den. Vad värdesätter du? Och vad är det med den som gör att kittet emellan de få som är Svenska på just ditt sätt att ni behöver ett parti för att känna er trygga... lära ungar att skjuta osv. Låter som samma sorts pack som satte mig och andra engagerade i länets framtid på en dödslista för några år sedan... symbolerna på din blogg känns igen med.. Nollor som vill att inavel och urtid ska råda.. som är beroende i sina jobb av att människor av annan etnicitet finns... Om ni vore dom enda svenskarna så fanns inte landet längre... men det gör det och det är rikare och bättre än någonsin.

    SvaraRadera