lördag 21 april 2012

Firad så jag känner mig bortskämd!


Jag har blivit så firad i flera dagars tid att jag nästan skäms och känner mig som en väldigt bortskämd person! Jag har ju inte ens fyllt jämt?! I tisdags blev jag överaskad av pappa som kom på oväntat besök. I onsdags kom mamma och min bror och Per kom hem senare på kvällen! Och idag fick vi besöka av Pers familj som kom med blommor och presenter! Ja, jädrarimej vad lyckligt lottad man är...!
Den här snajsiga väggljusstaken i trä fick jag av bejbi. Afrikanskinspirerad, med inristade figurer!  Hur fin som helst!!


"Oaan lööv! Oaan haart! Lätts gätt tugädder änd fil ålrajt"!
Fick också ett par proffsiga hörlurar av min bror!

Massa fint blomster! Rosor!

En konstig exotisk blomma som inte trivs i sol!

Romantiska nejlikor!

Och en orkidé som nästan ser ut som en köttätande växt från Amazonas!!! Coolt!

Fick andra fina presenter också! Sniff! Är så rörd. Världens bästa födelsedag helt enkelt! Så även om jag hatar att bli äldre så måste jag erkänna att det är rätt trevligt att fylla år. Och än så länge känner jag mig fortfarande som 25 (kommer jag säkert göra i alldeles för många år till...). Bra skit.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar