söndag 15 april 2012

Bröllopsskor, rysk vodka och lakritschoklad!

Jaja. Som synes har jag fått total bloggtorka just nu! Men sådana perioder brukar vara ytterst tillfälliga! Det är nämligen mycket kul på gång nu framöver! Yay!


Helgen har hur som helst varit fin och kan sammanfattas så här:


Grillning!


Chili/Lime-drinkar gjorda på direktimporterad rysk vodka.

Mitt blivande vrålåk står parkerad i garaget - nytvättad av svärfar och glänser som aldrig förr.

Drink-pimplande med dessa fina flickor, som även i samma veva hjälpte mig att googla fram bröllopsskor via mobiltelefonerna! Teknikens under! Skönt att ha det avklarat, ett stressmoment mindre!

Kattgos!
Och sist men inte minst så hittade jag Marabou Black i en ICA-butik på Öland!!! Har letat halvt ihjäl mig och sörjt för att den slutat säljas nästan överallt..! Lyckan var total!
Denna söndagskväll ska avnjutas med andakt. Mjam!

2 kommentarer: