lördag 28 april 2012

Bröllopsskor, check!

Idag har jag hämtat ut mina skor till bröllopet! Jag velade mellan snygga och instabila sidenpumps med stilettklackar eller ett par som var neutrala men som jag kan gå/dansa i även på knaggliga gamla stengolv! Valet föll i alla fall på det sistnämnda alternativet - så det blev ett par helvita i skinn med kilklack. Jag vill nämligen inte känna mig begränsad som Bambi på hal is, på grund av ett par skor som ändå inte kommer synas under klänningen! 
Så här är de i alla fall:
Det svarta i skon är ingen fläck utan ett tåludd från mina strumpor som jag missat ta bort innan jag tog bilden... 
Modellen heter "Soft Comfort". Bara det namnet säger ju en hel del om hur sköna de är, trots att de är rätt höga! Love it! Nu är nästa steg att boka tid hos sömmerska för att sy upp klänningen i rätt längd! YAY!

1 kommentar: