torsdag 1 mars 2012

Help me Obi-Wan Kanobi!

Ho ho! Känner mig vansinnigt laddad inför helgen som kommer innebära höjden av nörderi. Per och jag ska nämligen på Sci-Fi mässa!
Vi ska t.ex. träffa Joe Flanigan a.k.a. John Sheppard från Stargate Atlantis (♥)
Kane Hodder som spelar Jason i Fredagen den 13.
Tim Rose från Star Wars!

Sedan var det även några karaktärer från Alien-filmerna, någon Terminator-brud m.fl. Det blir Star Wars-parader och en massa skojiga utställare! Jopp! Det blir nog jäkligt skoj!


Men så funderar jag ju på vad jag ska ha på mig? Vilka hårpryttlar ska jag packa ner? Man vill ju liksom "dress properly for the occasion", som man säger. Kanske så här?

"Help me Obi-Wan Kanobi! You are my only hope!"


Nä, jag vet inte...

3 kommentarer:

  1. Åh, den mässan skulle jag vilja gå på! Huge Star Wars-fan... :) Vart är den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. KUL! :) Denna helgen är det i Malmö, men det finns även möjlighet att besöka den i Göteborg om en månad!
      Här är länken: http://scifiworld.se/ Enjoy! :)

      Radera
  2. Så kul! du är perfekt som prinsessan Leia:-)

    SvaraRadera