måndag 19 mars 2012

Första dagen på nya jobbet!

Så har jag äntligen jobbat min första dag på nya jobbet! Eller jobbat och jobbat... Självklart har det mest blivit information, fått behörigheter, koder och passerkort! Och så har det fikats till förbannelse! Inte att förakta, nej nej!

Jag har även fått mitt alldeles egna kontor! Ett KONTOR!! Jag har alltid drömt om att få säga "Vi kan ta det på mitt kontor" och nu kan jag alltså göra det! Få känna mig lite viktig! En stor grej i mitt liv!

Det bästa av allt är att jag fick just det kontoret där det hänger afrikansk konst på väggen (se nedan)!
Och som kronan på verkat står det även en liten rosa plastgris vid dörren! Jag kände att det var ödet att jag skulle få det rummet, vad kan liksom gå fel med dessa förutsättningar?


I have a good feeling about this!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar