måndag 19 mars 2012

Fredagens AftEr wOrK!

I fredags utstötte jag ett mexikanskt Mariachi-skrik ("Haahahahaay!" typ) och styrde kosan mot Paccos som är en nyöppnad restaurang i staden! Först råkade jag dock trilla ner i ett hål vid stationen (en gatusten var borttagen och där trampade jag självklart ner och slog hål på på mina nya jeans, samt mitt knä). Men så stapplade jag vidare med Anna som stöd och vi slog oss ner bland kaktusar, palmer, fransiga lampor och "calaveras" (färgglada dödskallar). 

Där fanns även dessa vackra kvinnfolk på plats! Emma (som också är vackert kvinnfolk) dök upp lite senare, då hon trodde att det var lördag och hade tittat fel i busstidtabellen. Vi åt gott och svettades lite pga den heta salsan (såsen), samtidigt som man spelade Manu Chao i högtalarna! Gott mos!

På väg därifrån körde Emma och Mika en pose framför en påskhare.

Sedan gick vi till Krögers och beställde in Piña Coladas! Yäh!

Ytterligare någon drink senare drog vi ner i den gamla sunkiga rock-källaren som kvällen till ära  gungade i reggae istället! Vi svängde loss till baktakterna en stund innan vi begav oss hemåt igen. En mycket trevlig kväll - precis som vanligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar