måndag 19 december 2011

Porrblogg!

Min blogg har tillsammans med några andra kollegors tydligen blivit blockade från jobbets datorer! Följande felmeddelande visas istället vid försök knappa in webadressen!




Min blogg kategoriseras därmed som en porrblogg?! Spännande!! 
Jomenvisst. Jag förstår att man kanske går igång på typ sådana här bilder:
Röd belysning i palm = porrigt! *grrrrr*
Inget konstigt med det. I och för sig sägs det vara lönsamt att ge sig in i den där branschen, så man kanske bara ska tacka och ta emot..? 


Hur som helst, om någon på något sätt ansett att bloggens innehåll på något vis är stötande och obekvämt porrigt så ber jag innerligt om ursäkt!! Verkligen!  


Tack å hej.

5 kommentarer:

  1. hahha underbart ju =)
    hoppas allt är bra med dig!!
    ha en jättebra jul!!

    SvaraRadera
  2. Det kanske är ord som "satsen" och "alkohol" som får porrvarningen att kicka igång?

    SvaraRadera
  3. Aaah! Just det ja! Satsen! Där har vi det!! Hade inte en tanke på det... *känner mig oskuldsfullt naiv*

    SvaraRadera
  4. Hahaha, det måste vara de där bilderna du lägger ut.

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera