lördag 3 december 2011

Decembermorgon.

Fluffen sniffar svavel och är nära att bränna morrhåren.
Det finns en VISS tjusning i att gå upp tidigare än man behöver så här i december och tända kalenderljuset, ta en kopp kaffe (vilket tyvärr idag blev snabbkaffepulver eftersom jag besviken insåg att det vanliga var slut, så lite minus på den). För att sedan slå sig till ro och... kolla på julkalendern (så vuxen är jag)! Vansinnigt mysigt och julstämningen är liksom på topp!


Jag vill köpa gran. Är det för tidigt för det?

2 kommentarer:

  1. Zipp så krullar några av morrhåren ihop sig.

    Arr ju krejsy?? Jag satte upp min julgran till första advent! Upp me´n bara!

    SvaraRadera
  2. Jamen precis! Ju förr dess bättre!? Har faktiskt redan satt upp en pimpad (fast lite halvsliten) vinylgran i källaren. Den stora rejäla ska däremot inhandlas i helgen hade jag tänkt! Yäh.

    SvaraRadera