tisdag 1 februari 2011

Einstein-frilla

Morrn!
Att gå upp 05.55 är inte min melodi. Inte alls faktiskt. Men så drog jag igång lite skön och uppiggande reggae på hög volym (älskar att bo i hus så man slipper störa grannar vägg i vägg), tog en kopp kaffe och tuperade upp mitt hår i en schysst Einstein-frilla och HÄPP! så blev morgonen bra mycket roligare!

Nu jobbar jag bara tre dagar till - sedan har jag SEMESTER! Nio dagars ljuvlig ledighet väntar. Planer: att slappa och göra så lite som möjligt! Moahaha!
Denna vecka känns som piece of cake, med andra ord.

3 kommentarer:

  1. Haa tänk om jag skulle göra sådan frisyr på morronen, skulle skrämma slag på både familjen å katterna!

    //

    SvaraRadera
  2. Fan vad du har semester hela tiden!
    Jag vill med ha det så ju... hooka upp mig med lite semester.

    SvaraRadera
  3. Wow! Vilken läcker frisyr. Helt i min smak!

    SvaraRadera