torsdag 10 februari 2011

Daugens fynd å de då va (som man säger på kalmaritiska)

Hå hå! Idag har jag fyndat igen! 


Drog runt på stan en sväng och hittade dels detta vinställ på Indiska för 30 spänn (70% på reapriset, oh yes!). Passar i köket där mycket går i limegrönt. Dock är det nästan bara gamla bortglömda glöggflaskor som får äran att ligga däri än så länge...

På Human Bridge hittade jag den är snajsiga, lila baskern, med en göllig blomma på för 20 kronor! Så här ser den ut! *mäkta nöjd* (ni får försöka bortse från att ni dels kan se lapparna på min kofta, samt att det ser ut som jag har en missbildad utväxt från min axel i form av en dvärghand).

Och DESSUTOM damp mitt efterlängtade mobilskal ner i brevlådan idag! Jag ropade in det på Ebay för ett tag sedan, eftersom jag är så nervös (snudd på paranoid) att jag ska skada min nya telefon på något sätt. Jag chockade mig själv fatalt genom att att satsa på ett blingbling-skal med rosa tulpaner på! My gosh!! Det trodde jag aldrig om mig själv. Men det är snyggt! 
Blingbling... blingelibling bling!

4 kommentarer:

  1. Vilken himla tjusiga basker! Bra fynd du gjort :)

    SvaraRadera
  2. haha. Rolig blingbling grej till mobilen. Men fastnar den inte då? I fickan och så.

    SvaraRadera
  3. Sjukt snyggt vinställ me lajk verry mötsch!!

    SvaraRadera
  4. Läste om din åldersnoja i ett nyare inlägg, förstår inte varför..

    Du är ju hur snygg/söt som helst och har verkligen ingenting att noja för. :-)

    Man är inte äldre än man gör sig, inte roligare heller. jag blir aldrig vuxen... Även om körkortet säger annat. ;-)

    SvaraRadera