måndag 2 januari 2012

Gott nytt 2012!

Weeeeh! NYTT ÅR! NYA MÖJLIGHETER!

Nu har bloggen fått ligga i stiltje några dagar pga att jag... ptja, helt enkelt haft liv utan för internet! NU däremot är man back to business och vardagen igen! Känns fint! Jag har stora förhoppningar inför detta år - för jag har bestämt mig för att det kommer bli tipptopp! Ha!

Det där med nyårslöften är väl egentligen inte varit min grej, för efter så här många år har jag kommit till insikten att jag liksom aldrig lyckas hålla dessa ändå...

Fast... några planer och riktlinjer har jag ju förstås:
Att vara en så snäll människa som möjligt.
Att försöka sopsortera flitigare och lära mig att köra bil på ett "miljövänligt" sätt och ta det där fördömda körkortet någon gång! Att forsätta göra eminenta secondhandfynd istället för att bara konsumera nya grejer! Att fokusera på bra och roliga saker istället för att älta sådant som får en att må mindre bra! Dessutom så var det ju det där med att äta saker som får mig att må bra, fysiska anstängningar som jag inte dör av tristess av att utföra, yadda yadda... 

Och sist men INTE minst så ska jag ju faktiskt gifta mig med världens underbaraste man i augusti! ♥


Japp, 2012 har alla förutsättningar att bli finemang!

2 kommentarer:

  1. Grattis!! Va kul att du Ska bli fru!! Kram

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!! vad roligt med bröllop i sommar! Gott Nytt 2012 KRAM

    SvaraRadera