söndag 17 juli 2011

Post festum.

BOOM! Nu är jag hemma igen efter en galen festivalhelg på Öland Roots 2011! Har så klart varit attans så trevligt i vanlig ordning, men nu är man bra mör..! Kroppen känns som en överkokt spagetti, hjärnverksamheten = flat line, jag har mystiska blåmärken här och var och har tillråga på allt blivit smittad med en sk. "manlig förkylning". 


Men jag lever och är vid gott mod! Vi har tagit sisådär 400 bilder och filmat massor. Får se om jag orkar styra upp något kreativt med det hela!

Nåja, hur som helst!
Hohooo! Vi har druckit massa ljummet (blä) vin, utplacerade bland tallbarren och kottarna!

Vi - eller jag i alla fall - har flaffat runt i flipflops alt. barfota. Trots att jag skrubbat med nagelborste har jag inte lyckats få fossingarna mina rena. Smutsen verkar ha grott in!

Jag har varit omgiven av bästaste gänget så klart..!

... och alla andra glada och fina festivalbesökare!
KÄRLEK. Det är ordet.

1 kommentar: