söndag 3 juli 2011

Min dag!

Nu sitter jag återigen på bussen mot ön, med Emma som sällskap! Idag blir det tjejdag - MIN dag! Denna dagen är min födelsedagspresent! När jag fyllde år i april fick jag veta att det skulle styras upp en heldag, som en upplevelsepresent liksom. Och idag är det då dags!

Jag fick en lista på saker som jag behövde packa ner: solglasögon, badkläder, solkräm, partykläder, övernattningsgrejer och migräntabletter.
Med tanke på att det idag är typ 16 grader och regn känns kanske solglasögonen överflödiga, med de ligger i alla fall i väskan. Solkrämen skippade jag.

Blir minst sagt spännande detta! Vad som än står på agendan så är jag säker på att det kommer bli en toppendag med bästa gänget!! Weeeh!
Published with Blogger-droid v1.7.1

2 kommentarer:

  1. Spännande!
    Vart bär det av. Och varför övernattningssaker när det handlar om en dag? Sova lunch?

    Läskigt.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vi såg ett tag sen att du bloggade om Tampons for free! Som tack vill vi inkludera dig i vårt VIP-utskick som vi gör tillsammans med vår samarbetspartner i augusti! Maila oss gärna på kontakt@tamponsforfree.se så vi får dina kontaktuppgifter för utskicket!
    MVH
    Diana & Sophia / Tampons for free

    SvaraRadera