tisdag 17 maj 2011

Ett par rader om slemklumpar, tvkanaler och velour.

Äh, jag har blivit förkyld. Inte så att jag är döende på något vis, men en kombination av halsont, upphostande av gröna små slemklumpar, småfeber och en ihållande märklig huvudvärk (hjärntumör? Gaah!) har fått mig att hålla mig hemma igår och idag.

Känner mig dessvärre redan uttråkad fastän dagen bara börjat. Jag plöjde igenom TV4:as tv-tablå redan under gårdagen och en repris av det känns inte så lockande.
- Mäh! Har du inga andra tv-kanaler? undrar ni då säkert lite nedlåtande. Jo, 1:an, 2:an, 6:an och Kunskapskanalen också förstås, men då är ju 4:ans utbud helt klart att föredra (Per Moberg och Parlamentet, hallelujah).
Normalt sett kollar vi sällan på tv, så att skaffa större utbud av tv-kanaler har mest känts onödigt. Förrutom just nu då!

Äh det får bli något fultankat.
Dagens sexy outfit går i hysteriskt lila velour och randiga tåstrumpor! Grrrrr...!

1 kommentar:

  1. Hahaha, vilken underbart färgglad outfit - helt rätt när man är sjuk :-)

    SvaraRadera