söndag 19 augusti 2012

Nygifta!

Oj oj oj! Vi fick en alldeles FANTASTISK DAG!! Tack alla som hjälpte oss att göra den helt magisk! Förutom att dagen erbjöd sommarens värmerekord och knallblå himmel, så kom det sisådär 50 regnstänk mitt på dagen. Regn på bröllopsdagen sägs båda tur och eftersom att det därefter var strålande sol så känns det som om vädret blev det bästa av det bästa!! :)

Vi har ännu inga egna bilder från vigseln (lite svårt att hålla i kameran under dagen) så dessa bilder är snodda från vänners uppladdningar på Fejsbuck.När jag får bilderna som min käre far tog (kvällens officiella fotograf) så kommer jag givetvis ladda upp dessa!
Daam-daam-da-daam!  (den traditionella bröllopslåten)




Tårtan! Helt galet vacker med monogram och allt!! Rosorna går faktiskt att äta också!
Hon som gjort denna heter Anna och hon är verkligen en konstnär!

Jag och mina stamceller!
Jag kan faktiskt inte tänka mig att dagen skulle kunnat bli mer lyckad än så här! Nu är vi man och fru! 

2 kommentarer:

  1. Åååh så vacker!! Fina du!! Stort grattis å alla lycka framöver kram

    SvaraRadera
  2. Grattis (igen)! Vilken bukett! Vilka naglar! Vilken otroligt snygg tårta! Ja och så klänningen förstås :)

    SvaraRadera