måndag 25 juni 2012

Regnig måndag.

Sådärja, midsommarhelgen till ända!  Irriterar mig lite på att jag inte fick så många bra bilder från helgen. Jag glömde helt enkelt bort att plåta! Jaja så kan det gå! Helgen var hur som helst trevlig med god mat, tårta och dryck och trevligt sällskap så klart! 


Ett sällskap som jag däremot gärna hade varit utan är en dunderförkylning med tillhörande irritationsfeber som helt oprovocerat attackerade mig på midsommardagen. VÅTTA F?! Det resulterade i en attans så lugn helg i övrigt och troligtvis ett par slow motion-dagar till som jag tänker spendera genom att studera regnet som tacksamt tar hand om bevattningen av trädgården!


Och när man ändå är inne på äppelkäckt och positivt tänk, så hade jag ju faktiskt inte kunnat bli krasslig vid en bättre tidpunkt nu när man faktiskt kan ligga och dega i soffan framför en film med relativt gott samvete! 


Always look on the bright side of live! ;) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar