onsdag 27 juni 2012

En släng av bridzilla.

Fick lite panik ikväll när jag plötsligt insåg att det är en och en halv månad kvar och det inte känns som om man har någon koll på något alls!? Ja, alltså jag vet ju att det ordnar sig på något sätt, för det gör det ju så klart alltid. Men... min inre bridezilla som suktar efter total kontroll börjar få en släng av otäck stress, vilket abrupt resulterade i den kladdiga listan ovan som plötsligt flög upp på kylskåpet! Från och med fredag har vi tre veckors semester, och då måste vi bocka av punkt för punkt illa kvickt!!


Nu ser jag att jag glömt en viktig punkt också... Bordsplaceringen!!! GAAAH! *rusar ut i köket med pennan i högsta hugg*

2 kommentarer:

  1. Åh ska ni gifta er? Så kul GRATTIS:-)

    SvaraRadera
  2. Giftemål på gång? W0W - vad kul. Här måste uppdateras märker jag :-)K0lla gärna in min kateg0ri där jag fixade inför vårt bröll0p 0m du vill ha lite idéer :-)

    SvaraRadera