tisdag 1 januari 2013

Gott nytt 2013!

Hej då 2012! Det var ett positivt och händelserikt år!

Jag bytte jobb och fick ett snajsigt kontor och en stabilare tillvaro! Jag tog körkort och fick ny mobilitet med mitt röda "vrålåk" i form av en Toyota!

Jag gifte mig med världens bästa man på underbara Borgholms slott.

Jag har gjort några finfina resor! Jag har varit på flera festivaler!

Jag har bejakat min inre nörd och besökt en sci-fimässa!
Jag har även precis inhandlat en robotdammsugare (en julklapp till mig själv! Nu kan jag måla naglarna samtidigt som jag städar. Kan inte bli bättre!)!

Dessutom har jag varit omgiven av alla fantastiska människor bestående av familj, vänner och kollegor! Är så otroligt tacksam och lycklig för allt!

Nu ser jag med förväntan fram emot 2013 där alla får vara friska och glada och snälla mot varandra! Gott nytt år alla! KÄRLEK!

1 kommentar: