tisdag 15 maj 2012

Yoga, ljusgrönt skimmer och en doft av raps!

Visst är det verkligen den vackraste tiden på hela året just nu? Hela naturen badar i ett ljusgrönt skimmer och det börjar blomma överallt! Hela luften vibrerar av vår och det doftar LJUVLIGT! En blandning av jord, blommande rapsfält och spireor! Och idag kände jag faktiskt pusten av några halvt utslagna syrener när jag gick var på väg till yogan. Det är verkligen helt underbart!!

På tal om yoga! Jag verkligen blivit snudd på frälst (eller vad man nu ska kalla det) i yogan. Så där snudd på lyrisk faktiskt! Jag mår sååå mycket bättre på alla plan av den, både fysiskt och mentalt! Det är inte bara under passet som den gör nytta, utan det känns toppen även långt efteråt!

Idag har jag för övrigt klickat hem en ekologisk yogamatta, så jag inte behöver svettas ner utlåningsmattorna längre. En mörkgrön. MIN yogamatta! Vi ska bli fina vänner, den och jag. 

1 kommentar: